Transponders / puces 2019 25/01/2019

Beste piloten,

Ook in 2019 geeft FBA ook weer de kans aan haar piloten om tegen een zeer voordelige prijs
transponders aan te aankopen, de korting welke FBA aanbiedt is 26% ten opzichte van een individuele verkoop.

FBA organiseert een inruilactie voor oude transponders en clones, voor elke oude transponder dat U inlevert bij uw club krijgt U 30€ terug.

Hou er rekening mee dat de meeste clubs upgraden naar de nieuwste decoders welke geen oude tranponders kunnen “lezen.

Chers pilotes,

En 2019 également, FBA offre à ses pilotes la possibilité d'acheter des puces à un prix très avantageux,
Le rabais offert par FBA est de 26% par rapport à une vente individuelle.

FBA organise une action d'échange des anciens transpondeurs et les clones, pour tous les anciens transporteurs que vous fournissez à votre club vous obtiendrez €30 retour.

S'il vous plaît garder à l'esprit que la plupart des clubs mettre à niveau leur décodeur et ces ne peuvent pas « lire » les vieux tranponders.

Leo